Kategoriler · Rızık İçin · Tavsiyeler · Zikirler&Esmaül Hüsna

İşlerinizin Yolunda Gitmesi ve Kolaylık Duası

Aklınıza gelebilecek her işte muvaffak olmak ve zorlanmadan başladığınız işi bitirmek için okursanız büyük faydası vardır.. Sayısı yok dilediginiz kadar okuyabilirsiniz..

Faydasını gördüğüm etkili bir (ayet)duadır..

Abese süresi 20.ayet

Bismillahirrahmanirrahim

“Summes sebîla yesserahu.

Anlamı:Sonra ona, doğumunu, seçeceği yolu, mutluluğu, hidayeti, çevresinden yararlanmayı kolaylaştırdı.”

Duanın Kabulü İçin · Korunma Duaları · Rızık İçin · Tavsiyeler

Faydası Görülmüş, Tüm İhtiyaçları Karşılayan Dua

hareketli foto doğa mağara ile ilgili görsel sonucu

Okuyanların fayda görüp şiddetle tavsiye ettiği dua 🙂 Özellikle işlerim yolunda gitmiyor, toplumda kıymet görmüyorum,manevi korumaya ihtiyacım var diyenler ,hergün okuyun..(Tavsiye edilen 1 tesbih kadar okumak)

Hasbunallahu ve nı’mel vekilü ve la havle vela kuvvete ve la kudrate ve la heybete ve la azamete illa billahil aliyyil azıym.

– gece yatarken okuyan rüyasında hayırlı ve faydalı şeyler görür

– sabah evden çıkmadan evvel okursa eve gelene dönene kadar kötülüklerden korunur

– işi gücü rast gider

– bereketler hasıl olur

– tüm sıkıntılar ve bunalımlar yok olur.

Duanın Kabulü İçin · Kategoriler · Muhabbet İçin · Tavsiyeler

Muhabbet İçin Güçlü Reçete

Muhabbet için en fazla olumlu dönüş yapılan terkipleri paylaşacağım, ayrı ayrı ya da birlikte okuyabilirsiniz..

Ya Camii, Ya Vedud günde 2000-4000 civarı okuyun..Gün içine yayabilirsiniz..

Bir araya toplayan (Ya Camii),Sevgiyle kalpleri yumuşatan)Ya Vedud=Sevgiyle Birleştiren..


Niyet (içinizden geldiği gibi).. Bismillahirrahmanirrahim..Kul in kuntum tuhibbûnallâhe fettebiûnî yuhbibkumullâh.. Ya Vedud, ya Beduh, ya Cemil ya Celil ya Allah.

Bu☝️ terkibin bir kısmı ayet
ÂLİ İMRÂN – 31.Ayet:Kul in kuntum tuhibbûnallâhe fettebiûnî yuhbibkumullâhu ve yagfir lekum zunûbekum, vallâhu gafûrun rahîm.
Meali: De ki: “Eğer Allah’ı seviyorsanız gelin bana uyun ki, Allah da sizi sevsin ve günahlarınızı bağışlasın. Allah Gafur ve Rahimdir.”
Beduh kelimesine gelince;eskiden mektupların yerlerine ulaşması için,üzerlerine ”beduh” kelimesi yazılırmış. (Tavsiyem 7 ya da 21 defa okunması kâfidir.. Yuksek sayıda okuyanlar sonrasında daha dusuk sayıda okuyunca etkı goremedıklerını söylüyorlar o nedenle abartmamakta fayda var..)


Bismillahirrahmanirrahim..Gulutullahe evirrahman ey yamen tedu felehül esmail hüsna ve la techer bi selatike ve la tu ha fid biyha vep degi beyne zalike sebile ve gulul hamdi lilla illezi lem yeddehiz veleden velem ye kül lehü şerikül fil mülk ve liyyü minez zillü ve kebbürü tek bira.. ( Başta ve sonda niyet edilerek; 3-7-11-21 ya da 41 defa okunabilir)


Eğer kişi size haksızlık yaptıysa (Niyet edip)7 ya da 21 defa..
Allhumme ya mevdiü küllü şekva veya şahidü küllü necva veya alimü küllü hifyetin veya kaşifü küllü beliyyetin ya münci Musa ve Muhammed ve İbrahim-ül Halil salavatü-llahi ve selamühü ve daüfet kuvvetehü ve kallet hiletühü duael garikul melhuf elleti la yecidü li keşfi ma bihi illa ente ya errahmerahimin . Ekşif anna nezile bina min aduvvina ve adüvvike eşşeytan-irrecim. Ya Rabbel Alemin inneke ala küllü şey’in kadir,ve egusai ,Ya Allah,Ya Allah,Allahümme ya Badiü la bidayete leke,ya daimü la nifade leke,Ya Hay,Ya Mühyil mevta ya kaimen ala küllü nefsin bima kesebet,ilahi ente Allah-ül azizül Cebbar. La ilahe İlla Ente ilahen vahiden. Es’elüke bil kelimatil tamat el emnü vel afvü vel afiyete vel müafat el daimetü fiddini veddünya vel ahireti vel ehel,vel cesed vel mal ,vel veled,vel müslimine ecmain. Ya Rabbel Alemin,inneke ala küllü şey’in kadir. Verhamni birahmetike ya erhamürrahimin. Vekşif anni ma nezile bi min dıykün ve küllema eredtü. ve hallisni halasan cemilen ya Rabbül Alemin. Ve hassın zannüke vallahül muvaffak..

Duanın Kabulü İçin · Tavsiyeler · Tavsiyeler&Faydalı Bilgiler · Zikirler&Esmaül Hüsna · Şifa İçin

Yıldız Düşüklüğü

Yıldız Düşüklüğü nedir ?

Yıldız düşüklüğü – 1 :

Hakkında internette çokca yazı bulabileceğiniz bir konudur bu konuya değişik bi bakış açısı ile yaklaşmak istedim. Kişide aşağı yukarı şu alemetler belirdiği zaman kişi yıldızım düştü der

1-Vücutta özellikle başta ağrı.
2-Sık sık esneme hali göz ağrısı.
3-Umutsuz olma hali yaşamdan bezginlik.
4-Uyku düzensizliği.
5-Evlilik aşamasından dönmek.
6-Nedeni yokken, kimse ile bir ilişki yaşayamamak.
7-İlişkinin sebep yokken bir anda sona ermesi.
8-Sonrasında oluşan depresyon hastalıklar.
9-Sorunların arka arkaya gelmesi.
10-Aşk, İş, Aile, Arkadaşlık gibi bağların zayıf olması yada hiç olamaması.
11-Kişi istediği halde toplumdan dışlanması.
12-Bir türlü hiçbir şey olmuyor, olmuyorsa….

Öncelikli olarak bilmeniz gereken en büyük ve en önemli kural şeriate muhalif her düşünce ve fiil enerjinizi düşürür. Bunlardan en büyüğü şirktir.

Yani kişi günah işledikçe enerjisi düşer.İbadet yaptıkça artar. Bu artma kişinin boyut değiştirmesine kadar ilerler.Yani Hz Ali (r.a) in mezardaki hz Ömer ile konuşabilmesi onu görebilmesi gibi.

Farz ibadetleri yapmayan birinin yıldızımı yükselttim demesi saçma salak bişeydir.
Örn: Resulullah Efendimiz buyurmuştur ki : Namaz kılan biri “Allahın korumasına girmiştir.” Bundan daha büyük enerji koruması var mı ki ?

En iyi enerji yükseltme istemi tevbe edip Allaha hakkı ile itaattir.(bununda yolu Resulun sunnetidir) Yeni bi moda türedi islam ile alakasız hatta ateist olan kişlerin esmaül hüsna okuyarak enerji yükseltmeleri tam şeytan oyunudur .

Yukarıdaki Maddeler bakarsak :

1- sürekli baş ağrısı Migren/Sinuzit belirtisi olabilir bu isminde SİN /ŞIN/Zel/Fe/YE(kısmen) harfleri olan kişilerde ekseriyetle görülmektedir veya isminde İN hecesi olan kişilerde belli belirsiz buhranlar ve baş ağrısı varsa bu kişilerin hava değişimi için memleket değişmesi hicret etmesi gerekir(Selin/Pelin/Şermin/Nermin/Bünyamin )

2- Sık sık esneyen kişiler çok nazar/sihir alan kişilerdir, bu kişiler genelde isminde VAV /YE/LAM harfi olan kişilerdir.Genelde kafadan hacamat ile sorun çözülebilir. Nazar alan bu kişilerin ya midesi ağırır ya içine kapanırlar..

3- Umutsuz olma hali şu hastalıkların belirtisidir :Alzheimer,Dementia, Bunama,AİDS bu hastalıkların tetikleyici harfi ise NUN harfidir. Tedavisi ise tevbe süresinin son ayetinin her namaz sonrası 11 kere okumaktır.

4- Uyku düzensizliğinin sebebi çoktur sebepler arasında Sihir/Nazar/ dünya işlerine kederlenmek cin çarpması vs sayabiliriz tetikleyici harfi DAL harfidir bu harf hangi kişide olursa itikadi sorunlarıda olur .Dikkat ederseniz ateistlerin isimlerinde genelde olur bu harf.

5- Evlilik aşamasında dönmek tamamen sinerji uyumu ve isimler ile alakalıdır, çünkü kaderiniz isminizde gizlidir.

6-7- Nedeni yokken, kimse ile bir ilişki yaşayamamak. Burdan kasıt kız erkek ilişkisi ise zaten haramdır. Bundan dolayı zaten terslik yoktur. Yok eğer kendi cinsinden biri ile arkadaşlık kuramıyorsa bu da sihir ve nazar ile açıklanabilceği gibi ismi ve ruhlar alemindeki durum ile de açıklanabilir..

8-Sonradan oluşan depresyonun sebepleri arasında yediğimiz GDO lu gıdarlar, müzik, stres, ilaçlar,cin tasallutu, Nazar/Sihir , UR vs.. gösterilebilir, en büyük tedavisi günde 100 salavat + 500 la havle…. okumaktır.

9- Sorunların arka arkaya gelmesini ben genelde isim enerjisine bağlarım çünkü isminde GÜL /CAN hecesi geçen ve/veya KEF ve KAF harfleri geçen her isim bela mıknatısıdır. Bu etkiden kurtulmanın çaresi çok çok zordur. Çünkü en güçlü enerjilerden biridir isim enerjisi. İsmi değişmekten başka çare yok gibi bişeydir

10- İçine kapanmak zaten sihir /nazar alameti olup bunun dışında bir şey ise bu ya isminden geliyor yada çevresinde ondan daha güçlü biri onu bastırıyordur bu bi insan hayvan yada bir enerji de olabilir.(mesela yengeç burcu insanları)

11- Hiçbir şey yoluna girmiyorsa en büyük sebebi ismin enerjisi ikinci olarak nazar/Sihir gösterilebilir..

Alıntıdır..

Tavsiyeler · Tavsiyeler&Faydalı Bilgiler · Zikirler&Esmaül Hüsna

Besmelesizlikten Sığınma ve Tövbesi

BESMELESİZLİK SIĞINMA VE TEVBESİ

ALLAHUMMESALLİ ALA SEYYİDİNA MUHAMMEDİN VE ALA ALİ SEYYİDİNA MUHAMMED, Bİ ADEDİ KÜLLİ DAİN VE DAVAİN VE BARİK VE SELLEM, TESLİMEN KESİREN KESİRA.

Euzubillahimineşşeytanirraciym. Bismillahirrahmanirrahim.

SIĞINMASI;
BENİM, ANNEMİN, ANNEMİN SOYUNUN, BABAMIN, BABAMIN SOYUNUN BESMELESİZLİKTEN DOLAYI GELEN, EKSİKLİKTEN, MUSİBETTEN, KÖTÜ ENERJİDEN, BEREKETSİZLİKTEN VE ŞEYTANDAN SANA SIĞINIRIM YA ALLAH, YA GAFFAR, YA RAHMAN, YA RAHİM. (21 tekrar)

TEVBESİ;
RAHMAN VE RAHİM OLAN ALLAHIM(CC) BENİM, ANNEMİN, ANNEMİN SOYUNUN, BABAMIN, BABAMIN SOYUNUN, SOYUMDAN ÖLMÜŞ YA DA SAĞLARIN; SOYUMUN BAŞLADIĞI AN DAN İTİBAREN,ANNE BABAMIN İLK OLARAK BİRARAYA GELMESİ, ANNE RAHMİNE NUTFE OLARAK DÜŞTÜĞÜM, BU YAŞIMA GELENE KADAR; DÜNYADA BULUNUŞ GAYESİ OLAN, SANA KULLUK VE İBADET ŞUURUNDA OLMAYARAK; AKIL BALİĞ OLUP SORUMLU OLDUĞUMDAN İTİBAREN HER ADIM VE HAREKETTE HER HAYRIN BAŞI OLAN BESMELE-İ ŞERİFİ OKUMAYARAK, OKUMAYI DÜSTUR ETMEYEREK, OKUMAYI İHMAL EDEREK, YEME İÇMEDE, DÜNYEVİ VE UHREVİ YAPTIĞIM İŞLERDE, CİNSEL MÜNASEBETTE, ALİM, SEMİ, BASİR, HABİR, ŞEHİD, ZAHİR, BATIN VE TÜM ESMALARIN İLE HER HALİMDEN HABERDAR OLAN ALLAHIM(CC) ŞEYTANA VERDİĞİM FIRSAT VE HİSSELERDEN DOLAYI BEN SANA KENDİ ADIMA, ANNE BABAM SOYUM ADINA, SOYUMDAN TÜM ÖLMÜŞ VE SAĞLAR ADINA, ÜMMETİ MUHAMMED(SAV) ADINA BEN SANA TÜM ESMALARIN İLE TEVBE ETTİM ESTEĞFİRULLAH YA ALLAH(CC), YA RAHMAN, YA RAHİM BİRAHMETİKE YA ERHEMERRAHİMİN. YA ALLAH(CC), YA RAHMAN, YA RAHİM; TEVBEMİN KABULÜ, BESMELESİZLİKTEN DOLAYI VUCUDUMA YERLEŞMİŞ, DAMARLARIMDA GEZEN, EKSİKLİK, BEREKETSİZLİK, NOKSANLIĞA SEBEP OLAN TÜM SIKINTI VE MUSİBETLERİNDE DEFİNE VESİLE OLMASI VE KEFARET OLMASI NİYETİ İLE, NİYET ETTİM; SADAKA VERMEYE, FAKİR DOYURMAYA vs ve 1000-…10.000 BESMELE İ ŞERİF OKUMAYA.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Ebû Hüreyre’den (r.a) rivayet edilen bir hadiste Efendimiz (sallallahu aleyhi ve sellem) şöyle buyurmuştur: Besmele ile başlamayan her iş bereketsizdir, devam etmez, köksüzdür. (Müsned, II/259)

Bize Yezid b. Harun haber verip (dedi ki), bize Hişam, Budeyl’den, (O) Abdullah b. Ubeydillah b. Umeyr’den, (O da) Hz. Aişe’den (naklen) haber verdi ki; Hz. Peygamber (sallallahu aleyhi ve sellem) ashabından altı kişi ile bir yiyecek yiyordu. Derken bir bedevi geldi ve onu iki lokmada yiyip (bitirdi). Bunun üzerine Hz. Peygamber (sallallahu aleyhi ve sellem) şöyle buyurdu: “Bakınız, şayet O, Allah’ın adını ansaydı (besmele çekseydi, yemek) size yetecekti! Binaenaleyh, biriniz (bir şey) yediğinde Allah’ın ismini ansın, (besmele çeksin). Şayet Allah’ın ismini anmayı (başında) unutursa; “Bismillah evvelehu ve ahireh: Başında ve sonunda Allah’ın adıyla (başlarım!)” desin. (Darimi, Et’ıme, 1)

Peygamber (sallallahu aleyhi ve selem)’den Câbir b. Abdillah tarafından (rivayet edilen) şu (bir önceki hadis) tamamıyla olmamakla beraber (bir de ez-Zübeyr vasıtasıyla yine Câbir b. Abdillah’dan rivayet olunmuştur. Bu rivayete göre Hz. Peygamber): “Çünkü şeytan (besmeleyle) kapanmış olan kapıyı açamaz, (kabın ağzını örten) bağı çözemez, (ağzı örtülü olan) kabı açamaz. (Bunları yaparken besmele çekmeyi unutmayın). Çünkü (besmele çekmezseniz) küçük fare, insanların evlerini ateşe verebilir”buyurmuştur. (Ebu Davud, Eşribe, 22)

Bize İshak b. Musa El-Ensârî rivayet etti: Bize Enes b. Iyâz rivayet etti, Bize Ubeydullah rivayet etti: Bana Saîd b. Ebî Saîd El-Makburî babasından, o da Ebû Hüzeyfe’den naklen rivayet etti ki:
Resûlüllah(sallallahu aleyhi ve sellem) şöyle buyurmuşlar:
“Biriniz döşeğine uzandığı vakit gömleğinin kenarını tutsun da onunla döşeğini silksin ve besmele çeksin! Çünkü o kendinden sonra döşeğinde ne kalacağını bilmez. Yatmak istediği vakit sağ tarafına yatsın ve; Allahım! Seni tenzih ederim. Ey Rabbim! Yanımı ancak seninle (döşeğe) koydum. Onu ancak seninle kaldırırım. Nefsimi tutarsan onu affeyle! Salarsan onu sâlih kullarını koruduğun şeyle koru! desin.” (Müslim, Zikir ve Dua ve Tevbe ve İstiğfar, 64)
HADİSİ ŞERİFLERDEN DE ANLAŞILACAĞI ÜZERE; BİR ÇOK HASTALIK VE SIKINTININ VUCUDUMUZA GİRİŞ VE ŞEYTANIN HİSSE ALMA SEBEBİ; BESMELESİZLİK.

Tepeden tırnağa ne var ise etkilediği aşikar.
Selam ve dua ile.