Duanın Kabulü İçin · Tavsiyeler · Tavsiyeler&Faydalı Bilgiler · Zikirler&Esmaül Hüsna · Şifa İçin

Yıldız Düşüklüğü

Yıldız Düşüklüğü nedir ?

Yıldız düşüklüğü – 1 :

Hakkında internette çokca yazı bulabileceğiniz bir konudur bu konuya değişik bi bakış açısı ile yaklaşmak istedim. Kişide aşağı yukarı şu alemetler belirdiği zaman kişi yıldızım düştü der

1-Vücutta özellikle başta ağrı.
2-Sık sık esneme hali göz ağrısı.
3-Umutsuz olma hali yaşamdan bezginlik.
4-Uyku düzensizliği.
5-Evlilik aşamasından dönmek.
6-Nedeni yokken, kimse ile bir ilişki yaşayamamak.
7-İlişkinin sebep yokken bir anda sona ermesi.
8-Sonrasında oluşan depresyon hastalıklar.
9-Sorunların arka arkaya gelmesi.
10-Aşk, İş, Aile, Arkadaşlık gibi bağların zayıf olması yada hiç olamaması.
11-Kişi istediği halde toplumdan dışlanması.
12-Bir türlü hiçbir şey olmuyor, olmuyorsa….

Öncelikli olarak bilmeniz gereken en büyük ve en önemli kural şeriate muhalif her düşünce ve fiil enerjinizi düşürür. Bunlardan en büyüğü şirktir.

Yani kişi günah işledikçe enerjisi düşer.İbadet yaptıkça artar. Bu artma kişinin boyut değiştirmesine kadar ilerler.Yani Hz Ali (r.a) in mezardaki hz Ömer ile konuşabilmesi onu görebilmesi gibi.

Farz ibadetleri yapmayan birinin yıldızımı yükselttim demesi saçma salak bişeydir.
Örn: Resulullah Efendimiz buyurmuştur ki : Namaz kılan biri “Allahın korumasına girmiştir.” Bundan daha büyük enerji koruması var mı ki ?

En iyi enerji yükseltme istemi tevbe edip Allaha hakkı ile itaattir.(bununda yolu Resulun sunnetidir) Yeni bi moda türedi islam ile alakasız hatta ateist olan kişlerin esmaül hüsna okuyarak enerji yükseltmeleri tam şeytan oyunudur .

Yukarıdaki Maddeler bakarsak :

1- sürekli baş ağrısı Migren/Sinuzit belirtisi olabilir bu isminde SİN /ŞIN/Zel/Fe/YE(kısmen) harfleri olan kişilerde ekseriyetle görülmektedir veya isminde İN hecesi olan kişilerde belli belirsiz buhranlar ve baş ağrısı varsa bu kişilerin hava değişimi için memleket değişmesi hicret etmesi gerekir(Selin/Pelin/Şermin/Nermin/Bünyamin )

2- Sık sık esneyen kişiler çok nazar/sihir alan kişilerdir, bu kişiler genelde isminde VAV /YE/LAM harfi olan kişilerdir.Genelde kafadan hacamat ile sorun çözülebilir. Nazar alan bu kişilerin ya midesi ağırır ya içine kapanırlar..

3- Umutsuz olma hali şu hastalıkların belirtisidir :Alzheimer,Dementia, Bunama,AİDS bu hastalıkların tetikleyici harfi ise NUN harfidir. Tedavisi ise tevbe süresinin son ayetinin her namaz sonrası 11 kere okumaktır.

4- Uyku düzensizliğinin sebebi çoktur sebepler arasında Sihir/Nazar/ dünya işlerine kederlenmek cin çarpması vs sayabiliriz tetikleyici harfi DAL harfidir bu harf hangi kişide olursa itikadi sorunlarıda olur .Dikkat ederseniz ateistlerin isimlerinde genelde olur bu harf.

5- Evlilik aşamasında dönmek tamamen sinerji uyumu ve isimler ile alakalıdır, çünkü kaderiniz isminizde gizlidir.

6-7- Nedeni yokken, kimse ile bir ilişki yaşayamamak. Burdan kasıt kız erkek ilişkisi ise zaten haramdır. Bundan dolayı zaten terslik yoktur. Yok eğer kendi cinsinden biri ile arkadaşlık kuramıyorsa bu da sihir ve nazar ile açıklanabilceği gibi ismi ve ruhlar alemindeki durum ile de açıklanabilir..

8-Sonradan oluşan depresyonun sebepleri arasında yediğimiz GDO lu gıdarlar, müzik, stres, ilaçlar,cin tasallutu, Nazar/Sihir , UR vs.. gösterilebilir, en büyük tedavisi günde 100 salavat + 500 la havle…. okumaktır.

9- Sorunların arka arkaya gelmesini ben genelde isim enerjisine bağlarım çünkü isminde GÜL /CAN hecesi geçen ve/veya KEF ve KAF harfleri geçen her isim bela mıknatısıdır. Bu etkiden kurtulmanın çaresi çok çok zordur. Çünkü en güçlü enerjilerden biridir isim enerjisi. İsmi değişmekten başka çare yok gibi bişeydir

10- İçine kapanmak zaten sihir /nazar alameti olup bunun dışında bir şey ise bu ya isminden geliyor yada çevresinde ondan daha güçlü biri onu bastırıyordur bu bi insan hayvan yada bir enerji de olabilir.(mesela yengeç burcu insanları)

11- Hiçbir şey yoluna girmiyorsa en büyük sebebi ismin enerjisi ikinci olarak nazar/Sihir gösterilebilir..

Alıntıdır..

Yıldız Düşüklüğü” için 13 yorum

  1. Sizi tekrar gördüğüme sevindim. Devam mı Veysel karani zikri mi ne öyle bir şeye başlamıştınız. Aşkı üveysi miydi öyle bir şeydi. Ben orda huzursuz oldum size çok değer veriyor büyük bir ilgi ve takdirle takip ediyordum o yüzden sizin durumunuzu merak ettim.

    Liked by 1 kişi

    1. Teşekkürler sevgili Zeynep🌹🙂
      Evet başlamıştım ama bana ters geldi..
      Günlük tesbihlerime devam, tabii bireysel olarak..🙂

      Beğen

      1. Çok çok çok ama çok mutlu oldum. Bana da ters geldi ve sizin nasıl orda kalabildiğinizi sorgulayıp durdum aylardır. O zaman çok şükür elhamdulillah ki geri döndünüz. Teşekkür ederim tüm emeğiniz için🙏

        Liked by 1 kişi

        1. Bir süre (2 yıl kadar) kendi ibadetlerimle, sosyal yaşantımla meşguldüm, eksiklerimi gidermeye çalıştım(her daim eksiğiz gerçi).O nedenle blogdan uzak kaldım..
          İnşallah buralardayız artık..🌹😇
          Sevgiler..

          Beğen

  2. İsmim emine ismimi mi değiştireceğim tıkanıklıklarımı yok etmek için. Emineler kederli Emineler dertli Emineler….

    Beğen

    1. Annemin ismi de emine’dir. 4. Evre glioblastoma teşhisi koyuldu. Beyin kanseri yani. Hayatımda hiç mutlu huzurlu neşeli emine görmedim. En az 15 kişi sayabilirim. İsim enerjisi 5 senede aktif oluyor diyorlar annemin o kadar ömrü olduğunu hissetsem derhal adını değiştirmesi için telkin verirdim

      Beğen

      1. İsimlerin kişiler üzerinde etkisi ancak ismi ile müsamma olmuş kişiler için geçerlidir. Eskiler isim koyarken ya hak hakikat ehli bir pir’e danışır ya da rüya-tecelli vb ile öğrendiği isimleri evlatlarına koyarlar idi. Günümüzde büyük çoğunluk kendi nefsi ile isimler koymakta.. Bu isimler ile haşrolmak bir şey; Kulun yaratılmasından murad edilen başka bir şey. Her ikisine de ulaşamamak ise vahim bir şey olsa gerektir. Annemizin Rahatsızlığı için Rabbimizden şifa dilerken belirtelim ki Kaderde olan başa gelmekte ve bu hastalık Emine isminden kaynaklanmamaktadır.
        Instagram dm den konuya ilişkin bize ulaşmanızı rica ederiz.

        Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s